眠い

My friend CYRIL wishes to thank you.私の友達のCYRILがあなたにお礼を言いたいそうよ。When she saw the picture, she loved it so much!!! She said that she'll give you something in return after 3 days.彼女は写真を見て大喜びだったわ!!!彼女は代わりに3日後にあなたに何か送るって言ってたわ。Oh yeah, there's is a slight error on the message I first sent you.あぁ、そうね。私が最初にあなたに送ったメッセージではちょっと間違いがあったわね。I was so nervous in messaging you and I'm really sorry for that you see my name in Japanese is Keiko I just named myself Kaede here. I'm really sorry :(あなたにメッセージを送るのに私はすごく緊張していて、私の名前を日本語ではケイコだって書いて本当にごめんなさい。ここでは自分の名前をカエデにしておいたわ。本当にごめんなさい。No need for you to repeat what you already did^^Thank you really^^あなたは、もうすでにやったことを繰り返す必要はないわ。本当にありがとう。